Цегляне плетіння

Ось такі браслети і кольє можно досить швидко зробити у техніці цегляного плетіння. Я їх плела з китайського бісеру (для своїх), але з чешського чи японського бісеру вони дивляться значно краще. Нижче я вам покажу фото, яке надихнуло мене на такі браслети. Пропоную майстер-клас з цегляного плетіння бісером.












За правилами, цегляне плетіння виглядає якось так


Але я початок собі спрощую. Перші два ряди я проходжу мозаїкою на 3 бісеринки. Дивіться на малюнок нижче. А далі вже цегляним плетінням.




Для браслетів, в залежності від розміру бісеру я плету мозаїку довжиною в 9-10 бісерин, закінчивши мозаїку, у мене получається 2 рядочки потрібного цегляного плетіння, тепер переходжу на цегляне. Для рівного плетіння, як для моїх браслетів, з кожного краю ми набираємо 2 бісеринки. На верхньому малюнку видно, як зкраю додали 2 сині бісеринки, щоб почати новий ряд, так само і зправа, коли закінчили попередній ряд, новий починаємо з двох бісеринок. Коли проплели потрібну довжину рештою нитки зішиваємо краї, скручуємо  наше плетіння у трубочку і проходимо ниткою по виступаючих бісеринках одного і другого краю. Щоб гарно оформити плетені бусини з країв можно приклеїти металічну фурнітуру, яка за діаметром підходить до плетеної бусини, так вона красивіше буде виглядати на тросику, чи гумці, чи лєсці, на які ви будете збирати свою прикрасу. Я плету тонкою лєскою удвоє, щоб циліндрик (бусинка) був цупкішим. 
А ось так виглядає кольє з в'язаного джгута і ось таких плетених бусин, нанизаних на дріт меморі.

Немає коментарів:

Дописати коментар