Не дуже мені подобається ткати бісером на станку. По-перше, для станка бісер повинен бути рівнесенький, по-друге, вироби не такі щільні, як при мозаїчному плетінні. Але вчора я заглянула на сайт відомої майстрині Ерін Сімонетті
http://beadsbeadingbeaded.blogspot.com і сьогодні пішла в будівельний магазин, купила одну довгу шпильку з різьбою, гайки, свердло, дощечки у мене були, інструменти також, розрізала болгаркою ту шпильку на 4 частини, і вже зробила собі станочок на подобі того, який пропонує майстер.

Не сумніваюсь, буду плести і на станку. Схем для  ткацтва бісером в інтернеті значно більше, ніж для мозаїки, можно використовувати і схеми для вишивання. хрестиком. Отже, починаю ткацьку тему. Спочатку викладу невеличкий майстер-клас у фото і пару фотографій готових виробів, щоб посмакувати красою і набратися ідей і натхнення. А далі схеми
Можете звантажити в оригінальному розмірі трафарет для схем станкового ткання бісером. бісером.

Трафарет для схем станкового ткання бісером.

Захопив мене ось цей комплект. Схеми з ним не було, бо майстри свої схеми дають тільки на продаж.

Тому я віднайшла малюнок з барвінком, а схемку зробила на сайті http://patternsforyou.com   онлайн. Якщо комусь захочеться скористатися моєю, відкрийте зображення схеми в оригінальній величині і звантажте. 
А цією схемкою можуть скористатися ті, хто хоче ткати браслет на станку. ЇЇ я зробила максимально наближеною до оригіналу.










Головне добре підібрати кольори і бісер. А далі - справа в техніці.








По-моєму, обробка країв тканого виробу дуже корисна. Так можно приховати нерівності, а вигляд закінчений і богатий.

Ось, що получилось у мене.

комплект з бісеру "Барвінок"

вироби з бісеру


Квітки робила за відео майстер-класом



Пропоную ще пару фото з виробами
































Немає коментарів:

Дописати коментар