прикраси з соленого тіста. Кулони, смайлики.

Ось такі чудні речі можно зліпити з соленого тіста. Як я до цього дійшла? -Дуже хотілося зробити щось цікаве з полімерної глини, або хоча би з простої глини, але в містечку, де я живу, про такі матеріали годі і думати. Тому я почала шукати замінник глині і ... знайшла. Плюси: дешево, в будь-який час під рукою. Мінуси: вироби конфліктують з водою.
Отже, щоб приготувати тісто, треба взяти одну частину борошна, одну частину дрібної солі. До тіста бажано додати трішки олії або крему для рук. Тоді тісто буде пластичніше. Але не перестарайтесь з кількістю такого пластифікатору, щоб тісто не лилось, щоб воно тримало форму. Додавайте води небагато,  щоб тісто було крутим. Ви самі відчуєте тісто і його слухняність. Якщо ж тісто не тримає форму і "стікає", просто додайте борошна і солі у рівній пропорції. Після того, як виріб зліплено, сушити його можно в духовці на найнижчій температурі (50-70 град.) , в зимовий час - спокійно на батареї.  Не ставте вироби в горячу духовку, тому що тісто ПОТРІСКАЄТЬСЯ! Після того, як тісто повністю затвердіє, його можно розмальовувати, а потім і лакувати. Ось на фотокартці мої заготовки для тілець павучків з бісеру і скорпіонів. Якщо немає потрібного камінця чи кабошону, я його ліплю з тіста.


Важливо! Якщо на виріб іде товстий шар тіста, краще вставити всередину кусок фольги. Це робиться для того, щоб зменшити товщину шару тіста, так тісто і підсохне скорше, і не трісне. Ще одна порада. Якщо ви робите намисто, і вам потрібно зробити дирку, я її роблю, коли тісто ззовні вже підсохне, вкручую тоненьку голку, потім можно розширити товстішою голкою, а потім і зубочисткою, вкручуючи їх, а не просуваючи. Але спочатку трохи підсушіть тісто. Якщо проколювати сире тісто, воно змінить форму у місці входу і виходу голки (сплюснеться). Ніби все. Даю пару ідей для виробів з соленого тіста. Дещо тут - моя робота, дещо інших майстринь




вироби з соленого тіста

А знаєте з яким задоволенням діти чи внуки прилучаться до роботи з тістом! Це може стати улюбленим зайняттям сім'ї.

Жабка з соленого тіста

їжачки з соленого тіста

черевичок з соленого тіста

Кольє

Можете глянути майстер класи інших майстринь
http://ibud.ua
http://ped-kopilka.com.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар