Майстер-клас з плетіння комплекту "Етно"








Можно зробити ромбикові вставки сіткою, як у відео, але мені щось не дуже подобається сіткою, я надаю перевагу густішому плетінню, а тому зробила собі схемку для мозаїчного з більшими ромбами. Пропоную вам свою схемку і пару фото з мого плетіння. На сайті зображення зменшене для зручного перегляду, але звантажується в оригінальному розмірі, досить якісним.

Майстер-клас з плетіння комплекту "Етно" Зправа я дала 4 рядів набору. Думаю, достатньо, далі вже буде видно малюнок, і на схему вже можно і не дивитись. Отже, набирала перший ряд знизу наверх: чорн., чорн., біл., біл., біл., біл., черв., черв., чорн..і т.д. Набираємо 2 чорних другого ряду і протягуємо голку з ниткою через першу білу бісеринку зверху (на малюнку позначено голубою стрілкою), а далі, за схемою мозаїкою.









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ось так я плела і ось, що получилось з китайського бісеру. По-моєму, зовсім не погано, як на китайський.



Закінчивши плетіння, згорнула полотно в циліндр і пройшла голкою з ниткою через виступаючі бісеринки однієї і другої сторони, так би мовити, зішила, потім зв'язала з кінчиком нитки, який залишився з першого ряду, а потім завела обидва кінці в бісер (заховала).

Немає коментарів:

Дописати коментар